Tuesday, July 16, 2013

Sabun Marine Essence Berbentuk Cecair dan Syampu??

Dukacita dimaklumkan bahawa sabun Marine Essence mengalami out of stok sehingga diberitahu kelak. Huhuhuhuhu

In the mean time, mari gunakan Marine Essence Shampoo dan Marine Essence Bodywash

Wah, adakah ini penjenamaan semula sabun marine essence yang sedang hangat di pasaran? Sabun marine essence nie memang mendapat permintaan yang tinggi dari dulu hingga kini apatah lagi dah nak menyambut raya nie kan. Amboi, puasa pun belum dah pikir raya gitew. Ofkos bila Syawal menjelma nanti bukan sahaja kita nak sambut dengan bentuk badan yang baru malah pasti kita nak tampil lebih cantik, kacak, anggun kan? Pendek kata memang nak memukau semua yang datang beraya dengan kita lah, hehe.

Jadi, memperkenalkan Marine Essence Shampoo dan Marine Essence Bodywash terbaharu yang berada di pasaran sekarang.

Shampoo Marine Essence

Bodywash Marine Essence


Seriously saya sukaaaaaaaaaaaaa sebab bau kedua-dua produk nie sangatlah soft smelling. Kalau tengok promosi sabun Marine Essence wangi, haaaa meh sini Kak Ton nak bitau bodywash Marine Essence dan shampoo Marine Essence nie jauh lebih wangi dan bau yang lebih lembut. 

Shampoo Marine Essence nie memanglah teramat sesuai bagi wanita hijabista yang pakai tudung (apakah...kalo dah hijabista mistilah pakai tudung oh my englishhhh) kerana terlalu lama rambut kita berada dalam serkup yang dilayer dengan tudung dan skarf berlapis-lapis. kata hijabista, kan. Tudung kena lah uptodate kan? Bayangkan kalau yang rumah dan tempat kerja jauh memakan masa sejam dua jam nak sampai (bukan faktor jarak tapi faktor kesesakan lalulintas contohnya) pastu kerja pulak 8 jam minimum. Balik kerja lagi sekali menempuhi cabaran yang sama. Mau 10jam rambut terperap dengan peluh, berminyak, panas, berkuap =  kepam!!

Jadi, gunalah shampoo Marine Essence ini. 

Anda pasti tidak menyesali.

Intan 013-3900709 (whatsapp)

intanyusof9778@gmail.com

No comments:

Post a Comment