Friday, June 21, 2013

Sabun Best ~ Marine Essence Beauty Bar #2

Testimonial

WOWWWWW i sangat berpuas hati dengan sabun Marine Essence nie tau. Memang i sekarang putih gebuwwwww okey, muahahahahaha. Kesan kecoklatan capuk-capuk kat sekitar leher yang disebabkan oleh mengandung tempoh hari dah hilang sepenuhnya.

Malah ketiak juga semakin cerah dan warna kulit di kawasan ketiak bakal sekata dengan warna kulit asal. Di tempat lain yang ada masalah yakni di kawasan you-know-where juga menunjukkan prestasi yang sangat memberangsangkan. Kesimpulannya ~ Saya Suka! Saya Suka. Saya Sukaaa! (Nada MeiMei dalam animasi UpinIpin)

Oh ya. Ada bonus tambahan kalau pakai sabun Marine Essence nie kalau penggunaannya secara teratur 2 kali sehari secara konsisten. Sabun Marine Essence ini turut menghilangkan BAU BADAN!!!! Yes!!!!! Dah la wangi, bantu kurangkan kesan hitam di ketiak dan kawasan-kawasan lain, lepas tuh bau badan pun hilang. Boleh bankrap tokey deodorant pasnih!

Bukan itu ajer, sabun Marine Essence nie selamat digunakan buat kanak-kanak. Kelly anak i yang no. 3 tuh umur 1 tahun 11 bulan masa i lumurkan buih sabun Marine Essence nie bila mandi. Alhamdulillah sekarang malam-malam memang tido nyenyak takde menggaru-garu lagi dah. Kalau tak, dulu sampai berdarah dia garu badan dia. Mana tak nya, luka bekas garu semalam berkuping nak baik akibat digaru sampai terkopek luka tuh. Habis berdarah kena cadar katil. Merengek ajer malam-malam tak tahan miang. Hurm sekarang nie parut pun takde.

Jadi best ke tak sabun Marine Essence nie?

Kalau tanya saya memanglah jawapannya BEST SANGAT!!

Kalau nak test boleh contact i okeh. Have a nice day :)
Intan 013-3900709 (whatsapp)
intanyusof9778@gmail.com

2 comments:

  1. ada lg x sabun ni? bp yer???

    ReplyDelete
  2. anonymous. boleh sms/wasap atau emel saya utk keterangan lanjut yer. tq :-)

    ReplyDelete