Wednesday, December 5, 2012

Kenapa Mesti Pakai Premium Beautiful?

Kenapa?

1) Sebab kita perempuan memang fitrah kita nak cantik dan di hargai.

2) Bagi yang masih anak dara, kerana kecantikan luar dan dalam itu bermula dari sekarang. Kalo awak usia awal 20-an rasa tak perlukan Premium Beautiful awak silap yer. Diet kita sekarang yang cenderung cupcakes, macaroons, soda drinks, fast foods etc boleh mengganggu bentuk badan kita kalau tak dikawal.

3) Bagi yang dah berkahwin tapi belum punya anak, dengan memakai Premium Beautiful secara konsisten masalah berkaitan kesuburan yang biasa iaitu menstruasi yang tidak teratur dapat dipulihkan. Nah, lebih mudah untuk kita merancang keluarga dengan mestruasi yang teratur setiap bulan, bukan?

4)  Yang telah punya anak. Memang anda wajib mempunyai satu set Premium Beautiful. Kerana keyakinan diri kita berpunca dari dalam. 

When you look good outside, you feel good inside

Okey saya nak ceritakan pengalaman saya sebagai pengguna Premium Beautiful nie. Setelah mempunyai 3 orang anak barulah saya berpeluang menggunakan Premium Beautiful nie. Pada awalnya penuh skeptikal. Tapi sebab saya dah tak sanggup nak berulang ke Hospital bagi sesi fisioterapi akibat sakit belakang yang saya hadapi nie (click here to read more) maka saya sanggup cuba apa jua.

Dan sesungguhnya berkesan!!!!

Berkesan kerana memang keajaiban telah berlaku, sakit belakang beransur hilang dan saya pulih sepenuhnya. Terus beli high heels, wedges, espadrilles, kasut platform you name it. 


Gambar hiasan sahaja haha

i just love these and had to abandon them by giving it away to my babysister when i was suffering. Takpe, kan boleh beli baru dan bergaya sakan sekarang hehe.

Kemudian badan saya beransur hilang inci. Hilang inci di pinggang, hilang inci di perut, hilang inci di paha, hilang inci di lengan juga! Juga yang paling ketara adalah perut yang buncit kerana lemak tebal setelah hamil 3 orang anak sedikit demi sedikit makin kempis. 


3 bulan lepas bersalin anak ke 3. Lapisan lemak di perut tebal yang hamat!

Posisi duduk yang slouching menyumbang ke arah sakit belakang. Sila pakai Premium Beautiful plis!

Selepas 4 bulan dengan Premium Beautiful, saya berani tak pakai korset dan menunjuk-nunjuk kepada kawan-kawan kesan sampingan menggunakan Premium Beautiful ni. Ye lah, sebab saya pakai Premium Beautiful sebab sakit belakang, bukan sebab nak cantik menarik kau memang debomm. 


After 4 months of wear. Tak pakai Premium Beautiful semasa gambar diambil. MAJOR improvement, kan?

Jadi, memang betul lah Premium Beautiful nie adalah 

70% Kesihatan, 30% Kecantikan = 100% Keyakinan


Intan 013-3900709 (whatsapp)  
intanyusof9778@gmail.com

No comments:

Post a Comment