Tuesday, March 13, 2012

Procratinate : Menangguh-nangguhkan

Okey saya ada masalah ini. Ini hobi. EH buka hobi, ni habit yang sukar nak dikawal. Keje bertangguh. Kenapa bertangguh? sebab kadang2 kita rasa sulit sangat nak buat. Atau mungkin sebab boss tak bagi dateline. Kalau boss bagi dateline misti sepantas kilat  kan nak usahakan biar sempat hantar jam-jam itu juga kann?

Masalah sekarang nie.. saya berkobar-kobar nak mula update blog nie. Blog ni dulu saya tujukan khas buat suami saya yang waktu itu jauh dari rumah, dari kami sekeluarga. Kena plak masa tuh beliau takde FB maka saya buat blog la agar belaiu senang nak pantau. Amek gambar anak-anak (laaa, dah veranak ekk popuan nieee), amek gambar aktiviti harian. So that he wont feel left out (and also to make him misses us more LOL!)

Tapi tuh la.. mak nie buta IT. nak blog bagai tapi pengetahuan kureng. Ko tengok ni, doif tepi-tepi blog nie mana ada apa-apa.. kena g tuntut ilmu ngan adik saya nie. Jadi, untuk merangsang diri dan membakor semangat maka saya telah meng-update status di FB bahawa saya nak update blog yang dah tertinggal ni. Owh. Sib baek dapat komen membina. Kalo dapat kejian dan kutukan? Harus tukar gambar frofail fakai furdah uols!

3 comments:

  1. welkam back kak intan!

    ReplyDelete
  2. wah. tulah. tak elok kan, tangguh menangguh. selepas tertangguh hampir setahun, kini kembali dengan blog baru gmetravel.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. arfah: hehe tenkiu
    gme: masri kita bersama2 menghapdet blog memasing yer :)

    ReplyDelete