Saturday, December 27, 2008

26/12/08-swimmg ngan myra





Masa nak gi ke Keramat mmg saya x btau myra langsung yg ada agenda swimming.tau la myra kan kalo dah excited kang tak berenti bercakap tanya bila nak g swimming.. saya nie punyer temper cam Shrek..hehe.sebab utama xnak btau sbb takut hujan nnt myra kecewa..sian dia.pastuh dia ngamuk saya naik hangin terus naik tangan..lagiiii kesian kat myra.

padahal pagi tuh myra makan x makan, x sempat sebab dah terburu2 hntr adik ke umah Kak Linda maka lepas hntr adik saya pun beli nasik lemak tepi jalan. sedap gak sbb dah penah beli.nasik dia pun byk.nasik lemak paru dah abis so saya beli nasik lemak kerang (RM2.50) utk diri sdr dan myra nasik lemak telur goreng (RM2.00). dlm keta myra ngaruk nak mkn..sian dia tak sangka lak jem teruk..so lama la dlm keta.. samapi Keramat kitorg pulun Nasik lemak..mak aiiii, myra makan sebungkus sorang diri!! bangga saya..padahal bukan saya pun yg masak, hehe.

pastuh dah setel dlm kul 2.00ptg terus gerak ke PGH.myra tido dlm keta. smpi kul 2.20ptg saya baca buku citer dulu..x tahan panas, kul 2.30ptg dukung myra gi swimming pool..


masa order nie pun dah pukul 5.30ptg.order sbb takut myra tak makan malam gara2 tido dlm keta.


amik ko, agak licin myra makan..

kesimpulan : lepas nie kalo nak g swimming lagi kn bawak biskut, goreng nugget ke, keropok ke, pastuh masak pasta atau nasik utk makan kat pool..


actually sy berjaya menangkap gmbr myra tgh terjun pool tp jauh sangat..maklum la, pakai camera phone ajer..try la carik myra mana..he ha!



lawak tgk muka myra time nie..dia dah tanak biskut.time nie pukul 4.30 rasa nyer.


myra walk dan berhati2..takut jatuh.




myra makan biskut..nampak cam x lapar memula tp sengaja saya makan sebab nak pancing dia..last2 dia yg perabih sumer.




tiap kali habis biskut sekeping myra datang mintak.

myra sbl lompat dalam pool kanak2

cam biasa sebelum balik amik gambar duluuu!!


myra amik gmbr saya..


pose myra.

1 comment:

  1. pandai dah myra amik gmbr! tau nak amik kat mana ... cm kene beljar hold camera & snap tanpa gerak!

    ReplyDelete