Tuesday, November 20, 2012

What To Expect When Ur Expecting #2

What to expect when you're expecting?

People Tells You Whether The Fetus Is A Boy or A Girl

Like me, this is my fourth pregnancy. i have 3 amazing, beautiful girls and seriously people i dont mind if i happen to deliver another baby girl.

Tapi masyarakat Melayu memang suka bersimpati. Especially dengan keadaan saya yang sedang mengandungkan anak yang ke 4. Maka mereka terus membuat kesimpulan bahawa saya PASTI kepingin anak lelaki. oh well!

So during my sister's wedding last week they commented on my pregnancy and my, they really irked me with these winners :

1)  "Dah scan? misti nak baby boy kan?"

2) "Eh tiga-tiga anak popuan, ooohhhhh yang nie kena la doa bagi boy pulak!"

3) "Dah ramai girls. Baby boy la pulak kan.."

Huhu saya tak kesah anak saya popuan lagi, saya terima ajer amanah Allah nak bagi nie. Tolong la jangan buat saya stress. Dah la masa tuh tengah terkengkang-kengkang duk refill manisan kat candy buffet majlis perkahwinan adik. Dengan sibuk melayani para hadirin jemputan yang kejap-kejap duk panggil untuk sesi meet and greet kan.. rasa cam nak laserkan ajer soalan-soalan tuh.

Tapi pemenang bagi soalan cepumas What to expect when you're expecting#2 adalah :

"Ko sure ke ko mengandung kali ni baby boy?"

PERGHHHHHHHHHHHH!! seriyes ai rasa cam nak lempang pelontar soalan nih. 
huhu!

Intan 013-3900709  intanyusof9778@gmail.com

No comments:

Post a Comment